penguinku :P

salji hatiku





















Thursday, December 29, 2011

kawan...

maafkan aku andai aku terlanjur kata, tersilap bahasa, bergurau xtentu masa, tertampar kat muka, tergelak air liur tersembur kena mata, maafkan hamba allah yang kerdil ini...

sahabat...

maafkan aku andai aku tepinjam barang dan duit anda, tertidur kat katil anda, termakan makanan anda, tercaci n hina anda, termengumpat pasal anda, tertawa pasal kesalahan anda, ingatkan aku wahai sahabat akan khilafku..

rakan...

maafkan aku andai mulut ini menjadi sebab pergaduhan n permusuhan kita, andai mulut ini allah ciptakan mempunyai alat pengesan kesalahan ku pasti dunia ini aman sentiasa..tidak akan ada rencah kehidupan sebagai seorang insan yang akan melalui pahit manis kehidupan yang akan menilai sejauh mana nilai persahabatan itu..kita tidak akan mampu belajar dari kesalahan kita dan cuba untuk memperbaiki kelemahan itu..kerana allah menciptakan sesuatu itu bersebab..

kadang2 mulut ini terlanjur bicara sampai mampu mengoreskan hatimu, tolongla bersabar kerna aku mungkin tidak sengaja dan juga tidak bermaksudkannya..aku tahu tidak semua persahabatan akan berkekalan, tetapi apa yang aku pasti semua sahabat aku telah aku buat folder yg khas dalam hatiku..segala kesilapanmu wahai rakan telah ku delete, ku harap dikau juga begitu..

friend...






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...