penguinku :P

salji hatiku





















Saturday, February 19, 2011

cinta aku,kau dan dia


harinie aku xtwu apew prasaan aku kt dia...dulu aku pown xpasti apew prasaan aku kt dia..ak xnk lukakan aty dia but aku dah wat dia trluka ngn sikapku...adakah aku mjdi kkasihnya disebabkn simpati atau pown cinta,..aku btul2 BUNTU!

sekarang dia dh mula sedar yg aku xbtul2 mcintai dia..aku asew bsalah sgt..byk kngn aku ngn dia n aku hepy with him but aku still xasew dia btul2 jodohku...aku yg mulakan semua nie so aku jga kna akhirkan benda nie..

kalaulah masa bleh berputar,aku xnak perasaan simpati aku nie menguasai diri..think about urself first...then u can think about other..ermmmmm..sedih 2 sedih gk bler putus ngn dia tp aku tawu dripada aku terus myiksa or mnipu dia lbeh baik aku undurkn diri sblum smuanya mnjadi lebih parah lagi.biarlah terluka skrg dri myesal di kemudian hari...

aku xtawu lelaki yg mcm mner ag yg aku nk..kalu owg len tgok dia,msti owg 2 akn ckp bodo la kau nie..laki spti tu kau leh tolak..gler kew..tapi i need someone who really care about me n the most important thing is i hepy with him..bkn aku xhepy ngn dia ttp dia too srius to me..dia xbyk share cter ngn aku...aku asew so jauh dgn dia wlaupown aku tw dia xpnh mgtal ngn pmpuan len..n aku tw dia kkasih yg pling stia but tu sumer xcukup..

mungkin aku trlalu memilih..but aku berhak juga tuk hepy,..ya allah berilah hambamu ni jodoh yg selayaknya..aku redha apew pown yg brlaku..amin...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...