penguinku :P

salji hatiku





















Saturday, February 19, 2011

perjalanan yg masih panjang :(



aku bwu msuk sem 2..huhu..lambat ag lorh..sabar jew la..4 sem more to grad..yeah..go! go! chaiyo..ari2 ak kt snie ak sntiasa windukn my family n frenz..diorg la yg byk bg support kt ak smpai la ak brada dimana ak brada skrg..kadang2 ak tencion gler sbb byk assgnment nk kna wat tp ak tringat pesan mak ayah ak bler ak stress ow whatever istighfar banyak..that will make u more cool n relax..amal2kan la yew..may allah bless we all..

setiap minit,jam,hari,minggu,bulan berlalu,ak dh mula asew sebati ngan hidup di snie..first2 dlu nges gk la kn..yew la xpernah berenggang ngn family la katakn..but today i feel more confident to myself..aku dh pandai berdikari..:) sumer aku wat sndiri,bangga siot..hehe..
ada kadang2 aku dmam n xshat tpi ak xnk bgtw mak ayah aku,..aku xnk diorg risau..ak tw aku dok jauh..biarlah ak tanggung sndiri ksakitan 2..

tiap2 ari g kuliah,ak dh mula kenal prangai sumer cosmate ak n sumernyer baik2 blake..hehe..wlaupown ada yg xsekepala but ak still enjoy in that class..setiap mggu msti ada ka g ladang..urm hepy gk la waktu 2 coz leh tgkap2 gmbr n tnang jew kt ladang 2..very enjoy maaaaaaaa....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...