penguinku :P

salji hatiku





















Tuesday, March 29, 2011

gua niah :)

ak g gua niah???
mcm xpcya kn...
sbelum ne ak sllu dgr nama gua niah kt tv n kt buku2 sej masa bljr zaman paleolitik,mesolitik sumer 2 ar..huhuhu..n skg ak dh brjaya menjejakkan kaki ke ctu n ak asew mcm mmpi jew..hehehe



nie wktu sblum nek bot sberang sg ke gua..



nie mase nk tggu nek bot.


nie masa atas bot :P



Nie masa kt muzium arkeologi :)

pok cik pkerja yg baik n rjin..hehe ;p


checkpoint yg prtama semasa memasuki gua niah..fuhhhhhhh..letih siot..



sambil jalan2 leh tgok keindahan alam flora dan fauna..


dh smkin dkt tuksmpai ke dm gua niah..hehe..xsbar!


nie dh masuk dlm gua :) best2!


nie antara tinggalan sejarah di gua niah!!!!!!







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...